Wednesday, November 27, 2013

Pictura cu stampile din mere



Am vazut ideea asta de multe ori pe diferite bloguri si am vrut foarte tare sa ne jucam si noi cu simpaticele stampilute din mere. Si cum am facut in ultima vreme o serie de activitati cu tema "Marul", activitatea asta de pictura a fost foarte potrivita.




I-am pus la dispozitie Emei vopsea rosie, mere taiate in doua, penson pentru a vopsi merele (desi se pot inmuia pur si simplu in culoare, am incercat ambele variante) si multe coli de hartie alba.




 Ema a stampilat cu merele, apoi a incercat sa le picteze, apoi a vrut sa picteze cu degetelele, ca de obicei o activitate foarte "open-ended", adica eu ii prezint niste materiale si o modalitate de a le folosi, dar pana la urma e alegerea ei ce vrea sa faca sau sa creeze cu ele. Rezultatele nu conteaza asa de mult pe cat conteaza procesul - o idee preluata din educatia tip Reggio, care mie imi place din ce in ce mai mult.


Ema, 2 ani abia impliniti

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...