Thursday, April 25, 2013

Prima activitate cu plastelina



Am incercat intr-o zi sa fac niste plastelina pentru Ema, dupa o reteta foarte simpla, doar cu faina, apa si fulgi de ovaz si a iesit chiar destul de bine, chiar daca nu am avut cu ce sa o colorez.


Pentru inceput, am infipt trei bete subtiri intr-o bucata de plastelina, pe care Ema sa introduca paste circulare, activitate care a interesat-o cat de cat, dar fiind curioasa sa afle pe ce stau betisoarele, nu i-a retinut atentia chiar foarte mult timp.


Plastelina i-a placut asa si asa, daca eu rupeam cate o bucatica din bucata mare, incerca sa ma convinga sa o pun inapoi :) Cand a vazut ca se pot face si "ba" (mingiute) cu materialul asta s-a mai luminat putin si m-a lasat sa o rup :) Am facut apoi, cat de cat impreuna, un om de zapada si cam asta a fost prima ei experienta cu plastelina.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...