Thursday, July 11, 2013

Margele de apa (2) - activitate senzoriala




Despre cat de incantata e Ema de margelele de apa am scris initial aici. Intre timp s-a facut in sfarsit si la noi vara si am planuri mari sa incerc sa ii mut activitatile senzoriale afara, in gradina, pentru ca in timp ce se joaca sa se poata bucura de aer si soare si ca sa mai faca si mici pauze de la alergat si topait :)



Oricum, margelele de apa i-au atras atentia foarte tare, cum era si de asteptat, pentru ca e incantata la maxim de "ba" (bile), si nu s-a indepartat de masuta vreo 40 de minute. S-a folosit de toate recipientele pe care i le-am pregatit, a mutat bilutele cu lingura dintr-un loc in altul, s-a concentrat la maxim :)





Ce mi s-a mai parut interesant a fost ca desi in casa nu avea nici o grija sa nu iasa margelele din cutia de plastic (sunt foarte saltarete), afara a fost foarte preocupata sa nu le scape pe jos, probabil si-a dat seama ca le gaseste mai greu prin iarba si nu voia sa le piarda, sa aiba cumva mai putine :)


1 comment:

  1. Si masmaruta mea face maine 20 de luni:) inca nu am incercat margelele, dar uite, o idee foarte buna, sunt sigura ca va fi incantata.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...