Thursday, May 15, 2014

Oua cu surprize - din plastilina



Anul acesta de Pasti am pregatit un cosulet cu mici cadouri pentru Ema, si deoarece ea inca nu stie de ciocolata (si n-am nici un interes sa afle prea curand), m-am tot gandit cum sa inlocuiesc clasicele oua de ciocolata, atat de distractive, in special cele care ascund surprize. Rasfoind bloguri si citind articole, am dat peste o idee geniala, oua cu surprize, dar cu plastilina in loc de ciocolata. Perfect :)




Pentru ouale astea am vrut sa folosesc plastilina facuta in casa si am urmat o reteta tot de pe blogul The Imagination Tree, o reteta care a iesit super (am inlocuit "cream of tartar" cu sare de lamaie si n-am avut nici o problema). Plastilina are o consistenta perfecta, se intinde bine, se decupeaza frumos, nu face deloc firimituri, se usuca foarte greu si poate fi pastrata inchisa bine, undeva la rece. Noi inca mai avem plastilina de la Pasti si se comporta perfect :)


Am ales trei oua de plastic din acelea care se pot deschide si le-am umplut cu surpize: in fiecare ou am pus cate un animalut mic si cateva obiecte foarte marunte pentru a putea fi folosite cu plastilina ( in jurul animalutelor se pot crea povesti - Emei i-a placut mult hipopotamul iar cu obiectele mici se pot face amprente sau pot fi aranjate in diverse moduri, etc). Am invelit apoi ouale de plastic in plastilina si le-am impachetat in pungute transparente, legate cu panglici asortate :)


Ema a fost incantata de cosuletul ei de Pasti. Prima data au atras-o cele doua prajiturele si o acadea, tocmai pentru ca mananca mai rar dulciuri, si dupa ce le-a savurat a inceput sa descopere si restul surprizelor. Pe langa ouale din plastilina si dulciuri, in cosulet a mai gasit un pix in forma de floare si un carnetel, o gainusa cu care se pot face baloane de sapun, doua marionete (iepuras si oita), un iepuras mai marisor, trei oua din lemn, doua ornamente pasarele si o carte. Dintre toate cadourile primite, plastilina a fost si cea mai apreciata, si cea mai utila, inca e folosita in mod frecvent la tot felul de invitatii la joaca :)



Ema, 2 ani si 6 luni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...