Friday, December 20, 2013

Ziua renului Rudolph {Calendar de Advent ziua 13}



Ema adora in ultima vreme sa facem amprente cu manutele si piciorusele ei ceea ce s-a potrivit numai bine in perioada asta, pentru ca oricum aveam planificate niste activitati de genul acesta in luna decembrie.


Pe 13 a fost ziua renului Rudolph, asadar am vopsit piciorutele Emei cu un maro si am facut multe amprente pentru a realiza ideea gasita aici.
 

Doua dintre amprente le-am decupat si le-am lipit pe o foaie noua, unde am avut loc sa le desenez niste cornite si sa le colorez cu albastru niste zapada.  Am lipit ochisori mobili si am le-am pictat nasul rosu. Unul dintre reni e de fapt fetita, e prietena lui Rudolph de asta are si ea nasul rosu, in plus are gene la ochisori si o fundita asortata in par :)


Am mai facut un ren din amprenta la piciorus si amprentele la manute pe post de coarne, a iesit o decoratiune adorabila.

Ema nu a fost multumita sa faca doar cateva amprente, a umplut foi intregi, in toate culorile. Cea de mai jos imi place in mod deosebit, pentru ca vopseaua nu era nici prea multa, nici prea putina si piciorul s-a imprimat foarte bine, se vad toate liniutele de pe talpa Emei :) Nu am facut nimic deosebit cu amprenta asta, am sa o pastrez asa simpla cred.


Si niste amprente cu manutele. Cred ca am mai spus ca Ema e fascinata de facut amprentele astea, nu? :)


Ema, 2 ani si o luna

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...