Sunday, December 8, 2013

Invitatie la joaca: omuleti de turta dulce - Calendar de Advent ziua 3



In a treia zi de decembrie aveam in plan o invitatie la joaca si am incercat o reteta de plastilina cu scortisoara, perfecta pentru a decupa din ea omuleti "de turta dulce".
 

Reteta e de aici, eu am mai modificat un picut cantitatile si a iesit perfecta pentru joaca, s-a pastrat foarte bine la rece pentru mai mult timp si am folosit-o chiar in alta zi si pentru a face un ornament cu amprenta de la manuta.


Este vorba de fapt de un aluat sarat (faina si cu sare), dar are o consistenta foarte asemanatoare cu plastelina, iar mirosul de scortisoara e perfect acum, in perioada asta dinainte de sarbatori. Emei i-a placut mult si am de gand sa mai facem si alta data "patelina" din asta :)


Ema, 2 ani si o luna

1 comment:

  1. Ce interesant! Ce dexteritate are Ema! Cred ca o sa incerc si eu. Multumesc!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...