Sunday, March 2, 2014

Martisoare pictate si un martisor Nasturel :)



M-am gandit anul acesta ca Ema sa faca niste martisoare pentru cei dragi, pentru ca ea intelege foarte bine deja ideea de cadou, ii place sa faca daruri si vreau sa inteleaga si ca e mult mai valoros ceva facut chiar de tine, decat cumparat de la magazin. Inca e mica, dar ideea o vom accentua oricum si cu alte ocazii. I-am explicat ca de acum nu mai ninge (sper!), iarna pleaca si in locul ei vine primavara, anotimpul in care creste iarba, cresc si frunze in copaci, si floricele. Iar pentru a ne bucura de sosirea primaverii, ne facem unul altuia mici cadouase, martisoare. A fost foarte incantata de idee :)



Am pregatit cu vreo 4 zile inainte un aluat sarat (reteta se gaseste in multe locuri pe internet, doar ca eu mereu ajung sa pun mai multa faina decat ar trebui), si apoi am decupat din el forme de inimioare si fluturasi, cu gandul ca vor arata draguti pictati de Ema, mai ales fluturasii, care de felul lor au aripioarele colorate. Am pus aluatul la uscat 3 zile pe un dulap (l-as fi putut pune la cuptor, dar eu am avut experiente neplacute cu aluat crapat si umflat, asadar prefer varianta asta) si apoi a fost numai bun de pictat.


Masuta Emei in timpul unei activitati de pictura :)
 I-am dat Emei culori acrilice si am incercat sa o conving sa picteze martisoarele cu pensonul, si nu cu manuta, pasiunea ei :) A pictat asa cum a dorit multe inimioare si fluturasi, apoi le-am pus la uscat si le-am ales pe cele mai colorate pentru a le da cadou.
 
Ema admirand martisorul pe care l-a facut pentru Maia :)
Cu foarte mare incantare a prezentat martisoarele facute de ea :) Si cu aceeasi incantare a asteptat sa primeasca si ea la randul ei :)


Martisorul ei deosebit de anul acesta a fost insusi Nasturel, ursuletul din cartea cu acelasi nume, pe care Ema a primit-o de Craciun si pe care o adora, o citim absolut in fiecare zi. Deci Ema a fost foarte incantata de asa o surpriza, multumim mult Coca inca o data! Am sa revin cu o postare separata despre Nasturel, pentru ca ne e tare drag :)


Martisoarele pictate pe aluat sarat sunt o idee simpla pentru copii micuti, mai ales pentru cei carora le place sa picteze, asa cum e cazul Emei :) Au iesit chiar destul de dragalas si au fost foarte apreciate, asta e ceea ce conteaza :)


 O primavara frumoasa, cu miros de floricele si zbor de buburuze va dorim :)

Ema, 2 ani si 4 luni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...